چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: امروزه رسانه‌ها عزت و تحول ایجاد می‌کنند و نیز داشته‌های نظام را معرفی کرده و اجازه قضاوت ناعادلانه را به شبکه‌های معاند نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در مراسم روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه استان در سالن شهید شهریاری صدا و سیما برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی، اظهار داشت: اگر تاریخ اسلام و انقلاب را بررسی کنیم دو جنبه بسیار مهم سخت افزاری و نرم افزاری را مشاهده می‌کنیم.

وی با طرح این پرسش که چرا جنگ تحمیلی در نظام ما و پیروزی‌های حاصل از آن ماندگار شد، گفت: پاسخ به این مسأله کاملا روشن است چرا که بحث رسانه در میان است که همه رشادت‌های این هشت سال را در ذهن‌ها ماندگار کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان به روایت‌گری‌های رسانه‌ها از مسائل روز جامعه اشاره کرد و افزود: امروزه رسانه‌ها عزت و تحول ایجاد می‌کنند و نیز داشته‌های نظام را معرفی می‌کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به شبکه‌های معاند نمی‌دهند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه رسانه های معاند تلاش می‌کنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند، افزود: رسانه ها در این زمینه پای کار بوده و توطئه های دشمن را خنثی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha